Najnowsze Wpisy

hehehehhe i o mnie Komentarze (2)
13. lipca 2003 22:27:00
linkologia.pl spis.pl

Siema ludziska wiecie to jest dopiero moj pierwszy blog. Ja to kurde wiecie nie interesuje sie tymi bajerami. To jest taki se blogus wiecie nie. Troszke wam powiem se o sobie. Mieszkam na osowie w Szczecinie. Mam czadowa ale najleprza kolezanke na swiecie a nawet uwazam ze to moja siostra, mam jeszzce jedna prawdziwa znaczy taka rodzona siostra mam mame kota tate babcie no rodzine. Lubie pilke nozna, boks. Ha mam jeszcze fajna kolezanke Justyne, Oliwie, kolege Pawla no . I to by bylo na tyle z tych najlepszych znajomych. Mam jeszce klase chodze do gimnazjum 34 w szczecinie zdalem do 3 klasy.

janek123456789 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

maciax12 | kubolo | elfiki | moj-kochany-blog | materialy-budowlane | Mailing